آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 1402

در آزمون استخدام وزارت بهداشت سال 1402 براساس نیاز مراکز درمانی و بهداشتی در سراسر کشور برای حدود 230 عنوان شغلی،  مجموعا تعداد بیش از 25 بیست و پنج هزار نفر (با تامین اعتبار سازمان برنامه و بودجه) و اعلام رسمی سازمان اداری استخدامی کشور بعد از طی مراحل آزمون کتبی و سپس مصاحبه شغلی، جذب سیستم درمانی کشور خواهند شد.

یک برابر ظرفیت داوطلبانی که در آزمون کتبی نمره قبولی را کسب نمایند وارد مرحله مصاحبه خواهند شد و ان شاالله با به کارگیری سریع این نیرو ها شاهد تحول عظیم و تاثیرگذار در دستگاه های اجرایی کشور خواهیم بود.

لازم به ذکر است زمان پیش ثبت نام تلفنی آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 از اواسط خرداد آغاز شده و تا امروز نیز همچنان ادامه دارد.

امـروز سه شنبه 13 تیر تا ساعت دوازده شب

جهت پیش ثبت نام تلفنی آزمون استخدامی وزارت بهداشت

با شماره ی ده رقمی

82 17 907 909

از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا پیش شماره

تماس بگیرید

استخدام وزارت بهداشت

رشته های مورد پذیرش در آزمون سال 1402

بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظرفیت استخدامی و تامین نیروی مورد نیاز خود را برای سال آینده اعلام خواهند نمود و از ردیف بودجه ی سال جدید اعتبار آزمون استخدامی را تامین نموده اند. از جمله ارگان های مورد پذیرش که بیشترین تعداد ظرفیت را در طی سالیان اخیر به خود اختصاص داده اند می توان به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اشاره نمود. استخدام در بیمارستان ها و مراکز درمانی، با توجه به پرداختی های اغلب منظم، امنیت های شغلی بالا و از همه مهم تر منطبق با آخرین قوانین جاری وزارت کار، دیگر کارجو و بعده ها فرد شاغل را درگیر استخدام های بعضا قراردادی و پاره وقت شرکت های خصوصی نکرده و با چالش هایی همچون اخراج، تغییرات زیاد ساختار، ساعات کاری غیر منعطف و حتی پرداخت دیر هنگام حقوق و مزایا درگیر نخواهد کرد.

شما هم اکنون می توانید جهت پیش ثبت نام تلفنی و اختیاری در آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 1402 با شماره ی ده رقمی 9099071782 از سراسر ایران و از طریق تلفن ثابت، تماس بگیرید.

استخدام وزارت بهداشت

رشته ها و فرصت های شغلی استخدام وزارت بهداشت سال 1402

آزمون استخدام وزارت بهداشت در مقاطع دیپلم، فوق دیپلم (کاردانی)، لیسانس و یا بالاتر برای رشته هایی نظیر پرستاری و گروه پیراپزشکی، حسابداری، گروه مدیریت، گروه زبان ها و ادبیات، گروه فنی و مهندسی، گروه روانشناسی و علوم تربیتی، گروه الهیات و معارف اسلامی، اغلب رشته های گروه پیراپزشکی، تربیت بدنی، بهداشت عمومی، بهداشت محیط، علوم اجتماعی و جامعه شناسی و دیگر رشته ها صورت خواهد پذیرفت.

زمان اقدام برای استخدام وزارت بهداشت 1402

علاقه مندان توجه داشته باشند که هم اکنون می توانند جهت پیش ثبت نام تلفنی آزمون وزارت بهداشت سال 1402 از طریق کارشناسان تلفنی سایت ثبت نام اقدام نمایند. هم اکنون اقدامی که شما می توانید برای جذب در مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی انجام دهید، پیش ثبت نام تلفنی (اختیاری) و همچنین مطالعه ی منابع آزمون بوده و زمان برگزاری این آزمون نیز بسته به شرایط موجود، محتملا در اواخر فصل تابستان بوده و پذیرفته شدگان به کادر دولتی کشور اضافه خواهند شد.

زمان پیش ثبت نام تلفنی آزمون استخدامی دستگاه های وزارت بهداشت از اواسط خرداد ماه آغاز شده و تا امروز نیز همچنان ادامه دارد.

همچنین کارشناسان مرکز ثبت نام بر اساس آخرین اطلاعیه ی موجود از آزمون استخدامی وزارت بهداشت اطلاعات لازم درباره زمان برگزاری آزمون، شرایط سنی، مدارک تحصیلی مورد پذیرش، شرط معدل، شرایط نظام وظیفه و موارد این چنینی را در اختیار شما قرار می دهند و همچنین به محض انتشار آخرین اطلاعیه ها و آخرین اخبار در خصوص برگزاری آزمون و شرایط جدید آن، در صورتیکه هم اکنون با موسسه تماس بگیرید را به اطلاعتان خواهند رساند. کارشناسان استخدامی مرکز ثبت نام در خدمت شما هستند تا اطلاعات آزمون سال 1402، شرایط سنی، منابع مورد نیاز و کلیه ی مواد آزمون را در اختیار شما قرار دهند. شما می توانید هم اکنون جهت کسب اطلاعات دقیق تر درباره شرایط و زمان ثبت نام و نحوه استخدامی یکایک دستگاه های اجرایی، منابع و رشته های مجاز می توانید با شماره ی ده رقمی  9099071782 تماس حاصل فرمایید.

امـروز سه شنبه 13 تیر تا ساعت دوازده شب

جهت پیش ثبت نام تلفنی آزمون استخدامی 1402

با شماره

82 17 907 909

از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر

تماس بگیرید