شرایط استخدام نیرو در بانک

لینک سایت ثبت نام در استخدام بانک های دولتی 1400

در آزمون استخدام دستگاه های اجرایی سال 1400 براساس نیاز بانک های دولتی در سراسر کشور برای حدود 110 عنوان شغلی،  مجموعا تعداد بیش از 37 سی و هفت هزار نفر (با تامین اعتبار سازمان برنامه و بودجه) و اعلام رسمی سازمان اداری استخدامی کشور بعد از طی مراحل آزمون کتبی و سپس مصاحبه شغلی، جذب سیستم نظام بانکی کشور خواهند شد.

یک برابر ظرفیت داوطلبانی که در آزمون کتبی نمره قبولی را کسب نمایند وارد مرحله مصاحبه خواهند شد و با به کارگیری سریع این نیرو ها شاهد تحول عظیم و تاثیرگذار در نظام بانکداری اسلامی کشور خواهیم بود.

لازم به ذکر است زمان پیش ثبت نام تلفنی آزمون استخدامی بانک های دولتی سال 1400 از دهم شهریور ماه آغاز شده و تا امروز نیز همچنان ادامه دارد.

 

امـروز پنجشنبه 18 شهریور تا ساعت دوازده شب

جهت پیش ثبت نام تلفنی آزمون استخدامی بانک ها

با شماره ی ده رقمی

94 02 907 909

از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا پیش شماره

تماس بگیرید

رشته های مورد پذیرش در بانک ها برای سال 1400

بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، بیش از 10 ده بانک دولتی، ظرفیت استخدامی و تامین نیروی مورد نیاز خود را برای سال آینده اعلام خواهند نمود و از ردیف بودجه ی امسال اعتبار آزمون استخدامی را تامین نموده اند.

از جمله بانک های مورد پذیرش که بیشترین تعداد ظرفیت را در طی سالیان اخیر به خود اختصاص داده اند می توان به بانک های دولتی از جمله ملی، ملت، صادرات، پست بانک، صنعت و معدن، توسعه تعاون، توسعه صادرات، کشاورزی و مسکن اشاره نمود.

استخدام در بانک های دولتی، با توجه به پرداختی های اغلب منظم، امنیت های شغلی بالا و از همه مهم تر منطبق با آخرین قوانین جاری وزارت کار، دیگر کارجو و بعده ها فرد شاغل را درگیر استخدام های بعضا قراردادی و پاره وقت شرکت های خصوصی نکرده و با چالش هایی همچون اخراج، تغییرات زیاد ساختار، ساعات کاری غیر منعطف و حتی پرداخت دیر هنگام حقوق و مزایا درگیر نخواهد کرد.

امروز شما هم اکنون می توانید جهت پیش ثبت نام تلفنی در آزمون استخدامی بانک های دولتی سال 1400 با شماره ی ده رقمی 9099070294 از سراسر ایران و از طریق تلفن ثابت، تماس بگیرید.

رشته ها و فرصت های شغلی استخدام بانک های سال 1400

آزمون استخدام بانک های دولتی در مقاطع دیپلم های نظری و هنرستان، فوق دیپلم (کاردانی)، لیسانس و یا بالاتر برای رشته هایی نظیر حسابداری، گروه مدیریت، گروه زبان ها و ادبیات، گروه فنی و مهندسی، علوم اقتصادی، علوم کامپیوتر و نرم افزار، حقوق و دیگر رشته ها صورت خواهد پذیرفت.

زمان اقدام برای استخدام در بانک ها 1400

علاقه مندان توجه داشته باشند که هم اکنون می توانند جهت پیش ثبت نام تلفنی آزمون استخدامی بانک های دولتی سال 1400 از طریق کارشناسان تلفنی سایت ثبت نام اقدام نمایند.

هم اکنون اقدامی که شما می توانید برای جذب در بانک های دولتی انجام دهید، پیش ثبت نام تلفنی و همچنین مطالعه ی منابع آزمون بوده و زمان برگزاری این آزمون نیز بسته به شرایط موجود، محتملا در اواخـر پاییـز بوده و پذیرفته شدگان به بانک های دولتی کشور اضافه خواهند شد.

زمان پیش ثبت نام تلفنی آزمون استخدامی بانک های دولتی از دهم شهریور ماه آغاز شده و تا امروز نیز  همچنان ادامه دارد.

همچنین کارشناسان مرکز ثبت نام بر اساس آخرین اطلاعیه ی موجود از آزمون استخدامی بانک های دولتی اطلاعات لازم درباره زمان برگزاری آزمون، شرایط سنی، مدارک تحصیلی مورد پذیرش، شرط معدل، شرایط نظام وظیفه و موارد این چنینی را در اختیار شما قرار می دهند و همچنین به محض انتشار آخرین اطلاعیه ها و آخرین اخبار در خصوص برگزاری آزمون و شرایط جدید آن، در صورتیکه هم اکنون با موسسه تماس بگیرید را به اطلاعتان خواهند رساند.

کارشناسان استخدامی مرکز ثبت نام در خدمت شما هستند تا اطلاعات آزمون سال 1400، شرایط سنی، منابع مورد نیاز و کلیه ی مواد آزمون را در اختیار شما قرار دهند.

شما می توانید هم اکنون جهت کسب اطلاعات دقیق تر درباره شرایط و زمان ثبت نام و نحوه استخدامی یکایک بانک ها دولتی، منابع و رشته های مجاز می توانید با شماره ی ده رقمی  9099070294 تماس حاصل فرمایید.

امـروز پنجشنبه 18 شهریور تا ساعت دوازده شب

جهت پیش ثبت نام تلفنی آزمون استخدامی 1400

با شماره

94 02 907 909

از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر

تماس بگیرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *